jag har varit där förut och jag är inte rädd

i morgon åker jag till Synsam. punkt.
vill inte på något sätt ha glasögon men märker själv att jag kan få ont i huvudet om jag tittar på tv för länge eller att jag måste kisa för att kunna läsa texter på lite längre avstånd. typ tre meter. men seriöst, jag ser inte.

tränade fotboll nyss. det var roligt och så trots att det började ösregna och fastän vi bara var fem stycken.
.......tills jag svalde en fluga. vet inte var det var men det smakade fruktansvärt. det var som att jag i just den stunden var Dumbledore och blev tvingad att dricka en Horrokrux. jag tuggade ju inte ens på den! det bara växte i munnen.

har kollat mitt schema också. assåååååå vet inte om jag är redo för att börja plugga än. upp tidigt lägga sig tidigt. äcklig mat. tänkte på Elisabeth. tänkte på franskan! jag svär på att vi kommer att få världens fetaste franskaläxa första dagen. lika bra jag förbereder mig. kan säga att jag inte direkt känner mig som hypermvgeleven i franska längre.
kommer inte ihåg pq formeln heller.


Kommentera inlägget här :