Positiv glad bäst bra

såg på film, klippte mamma, gjorde manikyr, gick till Adam, spelade kort, gick hem, diskade, läste bloggar, planerade min frukost tills i morgon, duschade, gick ut med Tindra.
asså hör ni? har varit så rastlös att jag till och med har planerat vad jag ska äta till frukost i morgon. mannagrynsgröt och smörgås bestämde jag mig förresten för.

har ingen skolångest. jag trivs! är inte ens trött. och vill veeerkligen att mina glasögon ska komma snart. det är faktiskt jobbigt att sitta och kisa på lektionerna. det stör min koncentration och min fantastiska ambitiösitet!
behöver öva på att vara positivt inställd till livet. titta så duktig jag är! planerad frukost och glasögonnörd.

vet att det blir jobbigt snart. har redan tre läxor tills torsdag. bäst jag somnar då.

Kommentera inlägget här :