nu ni!

när jag cyklade hem tänkte jag.
ja eller hur. man tänker så mycket när man cyklar.

mest tänkte jag på träningen, som på något sätt ledde till att jag började tänka på framtiden, hur vet jag i fasen. därifrån började jag tänka på att en asliten! sak, kan förändra allt.

tänk en kvinna. hon kanske ska gå in på, vi säger konsum.
hon funderar på om hon ska gå in på konsum före eller efter hon ska köpa, vi säger blommor.
hon går in före, och träffar en man vid ööö, fruktavdelningen. vi säger att hon kände den här mannen när hon var yngre.
de pratar en stund. de bestämmer att de ska ses en kväll.

OM den här kvinnan hade köpt blommor före hon hade åkt till konsum kanske aldrig dessa två människor skulle träffat varandra och de skulle aldrig varit gifta idag.
för aah. nu bestämde jag att det blev kära och gifte sig.

tänk min mamma och pappa.
om mamma inte hade varit på öland exakt samma vecka som pappa var på öland skulle de ALDRIG ha träffat varandra, eftersom mamma bor här och pappa fem timmar härifrån.
och då hade jag aldrig funnits nu. jag hade aldrig haft den här bloggen. jag hade inte känt ett skit.

det handlade liksom bara om en endaste vecka. en endaste vecka och jag hade inte haft ett liv nu. 

det är ju det. om jag hade gjort mina läxor i tid förut idag hade jag aldrig haft det jobbigt nu.

om michael jackson hade levt hade han inte varit död nu.

tack för mig! 



Kommentera inlägget här :