jag brukar inte förnedra mig själv, men det här var jag faktiskt dålig på.



den där "hiss-bilden" i inlägget under var ganska ful.

den här var ju svårt.
när jag åkte hem från träningen tänkte jag hela tiden på vad jag skulle skriva.
jag ba.
"jag dissar..... nä"
"jag dissar.....nä det går ju inte"
"JA.... jag dissar svininfluensan!"

men sen ba nä. jag tycker alla överdriver om den.

nu dissar jag att jag sköt ner en unge på träningen.
jag vet att jag sa till mig själv att jag inte skulle skriva om det i bloggen men, det är faktiskt en stor himla diss.

och jag hissar att jag kom på något att dissa.

först tänkte jag typ skriva "jag gillar och ogillar" på bilden istället för "jag hissar och dissar"
bara för att vara lite annorlunda.
men gillar och ogillar har exakt samma betydelse som hissa och dissa och då skulle alla bara tro att jag är en wannabe dem som hissar och dissar.
och det vill ju ingen att jag ska va.

Kommentarer :

#1: emmaaa

jag sa att du skulle nämna det lydia,

jag sa det,

och jag hade rätt.

KÄNN PÅ DEN :D

skriven
#2: Anonym

MEN. okej då.

skriven
#3: raggaren

jaaaaaaaaaag saknar dig

skriven
#4: Anonym

och veeem ääär du?

skriven

Kommentera inlägget här :