.

jag funderar.

jag funderar på frågestund.
jag har tänkt att nej, ingen kommer fråga något.
jag har tänkt att jag gör ett inlägg och skriver "fråga EXAKT vad ni vill!"
och sen får jag, kanske en fråga.

kanske "är det ditt riktiga hår eller är det löshår?"
för den frågan har jag ju aldrig fått förut liksom.

fast sen tänker jag att det kanske finns andra saker ni vill veta om mig.

vad tycker ni?

nu blir det ju pinsamt ifall ni inte svarar på vad ni tycker heller!

vad allt ska vara problem.

Kommentarer :

#1: Tess

Fin blogg:)

FRÅGESTUND!!!

FRAM TILL 22 :D

STÄLL EN FRÅGA ELLER 2" :)

skriven
#2: Jeny

lydia jag väntar fortfarande på EN uppdatering som innehåller våra toalettvideor..



still wAITING

skriven
#3: Anonym

MEEEEEN.

ingen annan tycker det är kul förutom, vi.

skriven
#4: yeah

Sant att du har haft analsex med Alexander Nyman?

skriven
#5: Anonym

den som tror på det behöver seriöst hjälp på riktigt.

skriven

Kommentera inlägget här :