surt

jag tål inte äpplen och idag har jag ätit fyra.
jag tål kaffe fast det är nog inte hälsosamt att dricka sex koppar på en dag.

göuwd. om du inte fattar varför jag har ont i magen vet jag inte vad jag gör med dig.



ja träffa min mosters hund idag med.
haha hör, hon kissa på sig när hon såg mig.
asså, hon blev så glad så hon kissa på sig? fattar ni? hon blev så glad när hon såg MIG så hon kissade på sig?
ingen har någonsin ställt till med en sådan scen när jag har dykt upp.

nu blire inget mer, kiss!

Kommentarer :

#1: Anonym

måste bara säga att ääääälskar din blogg!! jag är en 16årig tjej som bor uppe i jämtland, kallt och ruggigt men din blogg lyser upp med din underbara humor och personlighet:D

skriven
#2: lydia

men åh underbara människa! det är sådant här som förgyller min dag.

skidglad, blev jag nu!

skriven

Kommentera inlägget här :