jenny är så fin

jag åkte till skolan höll ett jättesämst öppningstal åkte hem hade 39 i feber somnade vakna nu.
och det känns som det är en annan dag.

jag har gjort franska personbeskrivningen.
jag vet inte riktigt hur jag tänkte där idag när jag skulle stänga skåpet och gå hem, men jag tog med mig matteboken.
jag kommer inte räkna. jag fryser så himla hårt fast jag har min fina sik-dress på mig plus halsduk.



jag kan väl berätta lite om igår.

jag tappade bort mitt busskort. jag har inte hittat det än och jag ska köpa ett nytt imorn. det är väldigt störande, eftersom jag vet att det ligger någonstans. hemma här.

hade värsta familjediskussionen. det tog.

kunde verkligen inte hitta några kläder tills idag. det var ju fn-rollspel. ursäkta att jag var ful.

allt sluta med att jag lade mig i sängen och sket i typ allt, men jag mår fortfarande inte jättedåligt och det är bara för att jag är klar med franskan.
å andra sidan kan jag inte förstå att jag är klar för jag kan egentligen inte ens språket.
om du skulle ställa dig framför mig och be mig översätta en mening från svenska till franska skulle jag antagligen inte kunna. om det inte hade rört sig om typ hej vad heter du och fraser på den nivån.

min glass smälter.

Kommentera inlägget här :