je ne vais pas manger

jaha. okej. visst.
såhär är det.

min franska-grupp är high-tec. många är jobbigt duktiga.
jag var franskapluggisen på trojan. jag var den alla frågade om hjälp. jag var bäst.

jag kan ju inget! inte nu.
sen när frågar pratar man med sin lärare på franska, om hon inte har sagt till en att göra det? 
sen när frågade man sin lärare om hjälp på franska?
man säger la öh du jag fattar inte det häääär.

jag måste fatta. från och med nu är jag en medelkunnig elev i franska.
en sådan person som varken är bra eller dålig. typ godkänd.






ska titta på aladdin.

detta är den roligaste kommentaren på hela filmen.
"otroligt, jag förlora mot en matta!"

Kommentarer :

#1: Jenny

HAHAHAHAHAHAHAHAH jag satt precis och letade efter aladdinklipp på youtube



helt. mega. fantastiskt.

skriven
#2: allis

haha, exakt samma är det för mig på franskafronten sen jag började på kungshöga (Y)

skriven

Kommentera inlägget här :