en vanlig dag i skolan



när jenny frågar mig något ser hon JÄMT ut såhär!



och jag fattar inte varför.



jag missade papperskorgen med mitt äpple två gånger. MED DET HÄR AVSTÅNDET!

jag har haft två lektioner.
varav en bestod av att en 67-årig gubbe stod och pratade i 68 år.
förstå att det till och med tog längre tid än hela hans liv. ja nu fattar du.
inte värt.

sen fn. jag läste upp min resolution och stammade massa.
rätt värd lektion ändå. jag behövde träna.

engelska inställd. fick jag reda på tio minuter efter att tjugo över två bussen gick.
både värt och inte.



i väntan på världens senaste buss tog jag och jenny illusion-bilder.
ser ni henne?



ser ni mig?

hoppas faktiskt det för det var askrångligt att komma in där.



här är en reklam, gjord av mig.

den visar hur bra man kan rulla förbi bakom en buske med en sik-dress. sjukt!
beklagar att videon är åt helt fel håll.

Kommentera inlägget här :