alla vill till himlen men få vill ju dö

imorn går jag till skolan. jag skiter i hur jag mår jag tänker inte missa mer.
ni undrar säkert vad jag har haft för mig, eftersom jag inte nästan har skrivit.

större delen av dagen tv-spel. kramp i tummen. hundvakt. hon låg på mig, ja det måste varit längre än en timme! och jag hade inte kraft och mod nog att flytta på henne för jag ville inte väcka henne. jag är för snäll.
avstått från äppelpaj och pizza. det är här det börjar bli lite intressant. 
mamma har erbjudit mig äppelpaj och pizza och jag har tackat nej.

jag har ätit en avokado, ärtsoppa och typ knäckebröd med keso. vem är jag, jag gör aldrig så.



jag kom ihåg den här dagen när jag tog den här bilden.
det var sommarlov och jag längtade lite till att skolan skulle börja.
vilken idiot jag var. 

Kommentarer :

#1: johnnyboy

naw vilken söt bild

skriven

Kommentera inlägget här :