of my soul

ibland måste jag gå runt en park när jag ska till Tabita. när det är mörkt.
jag kanske har dålig mörker syn men absolut inget ser man om man går där efter sex. sedan finns det ju gravstenar, och massa fula kråkor i träden och jobbiga grenar på marken. sånt man vill undvika.
igår gick jag i alla fall genom den för jag ville spara så mycket tid som jag kunde. har inte haft så mycket otur på sistone men jag trillade och tog sönder mina byxor. det var en gren.

nu åker jag om 45 minuter. jag ser inte speciellt fin ut och mina kläder är fula och jag har ont i magen.
Jouline är lite rädd för x2000. hon tror att det kommer gå så snabbt att det känns som man åker karusell.
kan säga nu med att jag ska sjunga på skansen på söndag. only hope med Mandy Moore. har ingen aning om vad jag ger mig in på men det kommer jag upptäcka och det blir inget kul.



SÖNDAG. okej? hej.

Kommentarer :

#1: martina

fin blogg!

besök min blogg och kommentera gärna :)

skriven
#2: Missbill

fin blogg:) du värkar vara en jätte rar tjej:) kolla gärna in min blogg:)

skriven

Kommentera inlägget här :