åå aaa iii känn dig ägd

hörde nyss ett stön från pappas arbetsrum. klaga inte sa jag för du har ingen äcklig skola du måste gå till.
men du har ingen låt som du måste göra helt bra för att den ska bli så bra som möjligt. ungefär det svaret fick jag.
jag skulle ju göra allt för att få jobba med musik. på det sättet är jag lite avis på pappa hur knäppt det än låter.
han kan sitta här hemma och skapa hur mycket han vill. han kan göra kaffe när han vill.

sen hörde jag att han satt och muttrade att det går ju inte jag förstår ju inte!
gick in och undrade vad felet var och han fattade inte vilken takt han skulle börja spela på men vem tror ni räddade situationen jo jag. nu bryr jag mig inte om jag får ig på franskan. jag har för första gången överstigit pappa i kunnighet om en musiktakt och det räcker för att jag ska vara nöjd i 10 år framåt.

Kommentera inlägget här :