vet inte om jag kan fast jag kan ju

skrivit lite i boken om mig. det är så himla svåårt att få den där bra du anar inte. går inte alls att skriva som jag skriver här.
jag gillar mer hur jag skriver här. behöver inte tänka svärst mycket.

och gdah ! jag kom inte på hur ordet möjligt stavades förut.
m ö l j i g h t . m ö j h i l g t . skrev jag tusen gånger och tillslut blev jag så irriterad att jag ringde mamma.
ja kom inte på hur man sa ! det var fasligt frustrerande.
möjligt säger man ju. det vet jag ju.

pappa är fortfarande totally döv ibland och jag vet inte om jag skriver ett inlägg om det senare. får se. 



snyggis !

 

Kommentarer :

#1: arg madeleine

lydia den där är så otroligt ful.

hur kan du i hela världen våga lägga ut en sådan ful ? ååååååååååå :P

skriven

Kommentera inlägget här :