vill, ska, kan.

förra veckan fick jag panik för att när jag skulle spraya mitt hår med hårspray så slutade flaskan inte att spraya någon enda gång. jag kanske tryckte ner, ja... knappen eller den där saken man trycker på för hårt så att den inte gick att få upp eller så var det bara något allmänt fel.
men det var jobbigt och jag sprang omkring i huset med en hårsprayflaska som inte slutade spraya.
har märkt hur fult ordet spraya ser ut när man läser det.

jag ville inte få ut någonting av den där himla flaskan. men mamma gick tillbaka med den till affären och jag fick en ny. HA.

och idag hade jag typ den första lektionen i hela mitt liv med tor. det berodde nog inte på honom men jag känner att jag kommer nog sakna trojan. usch, blä, gdah.
jo jag kommer sakna allt.

Kommentera inlägget här :