varför kan du inte bara fatta.

idag jobbar jag inte. jag tänker hänga vädret och bara för att vincent ska hålla på med sin äckliga anka som han vann på något nöjesfält så är jag ännu surare.

jag tror nog inte att jag åker till vadstena. nu har jag ont i halsen och det är nog troligtvis pga att jag har jobbat tillsammans med deborah. hon är rätt sjuk för tillfället.

jag har börjat läsa dom där böckerna som jag var så otroligt besatt av för några månader sedan. jag har kommit på att jag typ har glömt dom. förut läste jag varje dag.
men jag hatar när vädret ser ut såhär. jag menar att eeee jag kommer ju inte komma någonstans.

jag är fortfarande inne i en, typ sur period så jag kan bara bli jättearg för ingenting.
vincent frågade nyss när min match började på tisdag och jag orkade inte svara så han frågade en gång till och dååå blev jag asarg.
"mamma lydia har blivit så sur." sa han. eller jag hörde att han sa det till mamma när han gick härifrån.
neeeeej. jag vill inte vara sådär sur. jag får skuldkänslor efteråt men jag hatar att vara den som ska säga förlåt och ha fel så jag säger aldrig att jag är ledsen.



jag saknar min klass.

Kommentarer :

#1: Anonym

Till vem ska ni i vadstena =)?

skriven
#2: Anonym

ööööh alden :)

skriven
#3: Anonym

Då kanske vi ses! :)

skriven
#4: A&S

heej :) Om du gillar Twilight-serien besök vår site!

Uppdaterar 24/7 om allt Twilight-Relaterad!

Du kommer inte ångra dig.. ;D

-Anna & Sofia ♥



Bra blogg btw..;)

skriven

Kommentera inlägget här :