jag är kunglig

jag brukar inte veta vad nationaldagen är och därför brukar jag inte fira den. 

men prinsessan skulle ju hit och min mamma och mina tre mostrar skulle ju sjunga för henne så, varför inte. 
jag satt fem meter ifrån henne. sötare än jag trodde att hon skulle va. 

när jag var typ nio skrev jag en dikt som handlar om en ros. den dikten råkade mamma hitta och hon tryckte ut den och gjorde en tavla av den. vi har haft den här hemma i ett par år. 
den där tavlan fick prinsessan. min moster gav den till henne. 
FATTA ! kronprinsessan har min dikt som jag har skrivit hemma i sitt slott. kanske bredvid sin säng. 
jag har liksom lust och ringa henne. "tjaa vickan. ville bara att du ska veta att det är min dikt du fick av min mamma. jag har skrivit den!" 

men det var trevligt. hon är ju ganska känd och så. 



och förut va vi på tv. det händer något med min släkt ! 

Kommentera inlägget här :