inte min dag

shit vad jag ljög, jag skrev aldrig igår.
men jag tittade på en film som råkade vara ganska lång och jag orkade inte gå hem från jouline när klockan blev typ tolv så jag sov där.
bra ursäkt, va.



jag såg ju harry potter igåååååååår.
bra plats, inget jobbigt huvud i vägen så jag inte såg.
jag vill ju inte avslöja vad som händer, men jag kan säga att jag har nog aldrig skrattat så mycket åt en harry potter film.
lite action, mycket känslor. exakt så!



vi åt innan. mannen bakom disken var äcklig.
maten vad god.



jag kände mig såhär, riktigt förberedd.





moster.





juste! jag blev intervjuvad. efter filmen. jag och min bror.
om man vill se får man gå in på corren.se, trycka på tv när du har tid, sen på onsdagen, sen på harry potter premiären.
väldigt krånglig förklaring men det gick inte att kopiera länken.
jag fick frågan: om du fick välja en karaktär i harry potter, vem skulle du vara då?
så det enda jag säger är: neville, ( dom fråga varför ) jag säger, för han är knäpp.
är nog inte värt att gå in och titta. gör inte det.



och där! är! hunden!
det är synd att ni inte får se honom i verkligheten för han är mycket sötare då. det är inte många som är.
namn: mintuz.



annars, vad gör jag.
jag välte en kruka så att det kom jord på golvet.
jag har klippt mig.
äm. jag sover inte hemma .



ses ni.

Kommentarer :

#1: alexandra

gud vad fint hår du har!

skriven

Kommentera inlägget här :