OCH NU!

lite om mitt jobb.



först så måste jag klä på mig.



jag går ut för att hämta min blåa cykel, som jag har börjat att bekanta mig med!
allt tjat om att jag måste ha en röd börjar svalna.



resetid: 2 min och 9 sekunder.

jag körde med tidtagarur på mobilen.
vadå, allt måste vara med!

idag tog jag omvägen. jag gör det ibland för jag vill att folk ska se att jag är uppe tidigt.

på bilden ser du var jag ställer min cykel.



där inne fikar man. synd att busken är i vägen. tog från fel vinkel.



alla dessa nycklar jag måste hålla reda på.

huset på bilden ovanför öppnar med den där nyckeln jag pekar på.
det förklarar också varför jag måste ha nycklarna i en väska. de väger.



jag vet jag vet jag veeeet! visst stör ni er på papperskorgen!
shit vad jag skulle tagit bort den.



radion är gammal och east fm finns ej.



här måste jag öppna om någon vill gå in och titta.

besökar-fråga: vad passar inte in?



spök-museumet!

gammal affär.



docka.



docka.

när jag skulle ta den här bilden sa jag "le lite då!" för mig själv till dockan och då blev jag nästan lite rädd att den skulle göra det så därför är kortet lite suddigt.



äcklig docka.

stackars barn förr i tiden.



stel docka.



jag vet inte varför bilden blir upp och ner!

jag brände dem.
och det är inte jag som har skrivit på den där lappen för det stavas inte så.



vi skyller på äggklockan va.



arbetskollega.



farlig trappa.


jag tror jag glömde bort att ta fler kort.
men såhär, kan det se ut.

jag har skaffat facebook. så sen är jag väl inte.



Kommentera inlägget här :