bara läs

nu kom jag hem.



jag har haft det, bra.
om det var någonstans jag led var det i bilen. jag offrade mig att sitta i mitten och kunde bara sitta på ett sätt hela tiden.



vi bodde i en stuga mitt ut i ingenstans.
den var omringad av tjurar. eller iaf nästan.
jag vene, men jag tror att man producerar mjölk i närheten av det där stället eller någonting.
mja, sjukt mycket kor iaf.



vad sa jag. sjukt mycket kor, och en häst. bara en.
skitsnäll. den kom när jag lät som en häst.



vi var på gekås.
ville bara visa skillnaden på filmerna jag köpte och filmerna min moster köpte.
och tro inte att jag köpte dom till vänster, så löjlig är jag inte.



min mosters dröm är att ha en minigris. en riktig asså.
hon trodde på allvar i en sekund att det var en riktig när jag ställde ner den här på golvet och sa "titta en minigris deborah!"

ja men, den var ganska mjuk om man inte tänkte på att den var så hård.



denna ständiga pose.



skit.



jouline, hon som trodde att värmland var en stad.



naaaaaw! fy vad väldigt mycket jag tycker om de där.



när jag kom hem jobbade jag.
man blir så glad när en del kunde säger att åh vad goda smörgåsar du har gjort och vad gott kaffe du har kokat.
då känner jag bara att tänk om annalena hade sett mig nu.
då skulle hon få se att jag inte bara var värd ett g i hemkunskap. tant!

hennes min skulle jag ta kort på och hänga upp på väggen och sen kasta pil på.

jag köpte ju tre skräckfilmer igår. det blir jag och alla spöken ikväll.

Kommentera inlägget här :