remember that behind every shadow it is a light

sanningen är.
jag har feber, iaf i sinnet. eller det är vad jag tror att jag har. jag tror att jag har feber.
jag åt två äpplen. det innebär att jag kommer bli dubbelt så allergisk än vad jag brukar bli. jag brukar bara äta ett äpple.
mina ögon kliar så det är bra att jag skriver ett inlägg så mina händer har någonting annat att sysselsätta sig med istället för att klia sönder ögonen. däremot ser jag inte det jag skriver jätteklart.
oförståndiga jag.

jag ska gå snart, till tabita. vi åker ju till ullared.
dom ska få en hund förresten.
jag fick reda på det igår och jag blev jätteglad för den är jätteliten.
sen drömde jag att den skulle heta maja och det ville jag verkligen inte.
sen när jag vaknade behövde jag inte oroa mig mer över det för att hunden är inte ens en tjej.

jag kommer hem imorgon.



det där är sofie.

Kommentarer :

#1: sofie

haha , du skulle juh ta bort den . :)

skriven

Kommentera inlägget här :