thought that it was worth a try

jag har gått och funderat på hur jag och mina vänner ska lyckas att hålla kontakten när vi börjar gymnasiet om vi inte ens klarar av att göra det på sommarlovet. 
det kommer inte gå. jag får magknip. 

idag ska jag träffa madeleine i alla fall. 

nu har mamma och pappa åkt och jag storbråkade med dom igår. 
det är nu den tredje gången jag har glömt att stänga av plattången så att den har stått på en hel dag. 
jag får inte använda den nu, när dom är borta. 
och jag får inte sova här heller. antingen så är dom bara så arga att dom vill straffa mig, eller så vill dom bara inte att jag ska bränna upp huset. det kan ju vara så. 

så jag sover inte hemma på två dagar. men vad gör det, jag gillar inte att sova ensam iaf.
och jag ska klippa mig idag också. jag har gått och fått så långt hår att jag inte vågar klippa av det längre och det är inte bra. 
så jag ska klippa mig, den som inte ser någon skillnad är blind. 
jag ska bara ta bort det slitna. 



jag måste bara varna er i förskott. 
snart åker jag till öland! 
dom människor jag kommer träffa där har jag inte träffat på ett tag. oh shit vad bra det känns. 

Kommentarer :

#1: JennY

YEEEEEEEEEEAH ÖÖÖÖLAAAAAND HEEEEELL YÄÄÄÄÄ



hm ja

skriven
#2: MAALIN

LÄNGTAR SOM ASET TILL ÖLAND! :D<3

skriven

Kommentera inlägget här :