inatt kan inget kväva eller kuva

Har hunnit en del. Halvt klar med franskan, har övat med Simon och Jouline. Har även givit för stora jeans till mamma och hon blev glad. DÖ, de var fina.
Ätit scones. Min mage är nästan deg rakt igenom.

Om en kvart städar jag klart mitt rum och sedan duschar jag. Sen glögg och nån film.
Sen somnar jag och drömmer antagligen en mardröm. Det har jag gjort i tre dagar nu!
När jag sover gillar min hjärna att skapa tankar och drömmar så att jag antingen blir jagad, eller att jag dör. Eller att jag måste slåss men förlorar.



Imorgon är det lucia på fredag är det lucia på lördag ska jag vara med i lucia.
Kortet över är lucia ifrån sjuan. Vet inte varför, men Sara blev alltid lucia när man var liten. Hon var snyggaste tjejen och jag hade ingen chans. Även om mitt hår var långt.
Tycker att hon har luciabandet lite långt ner. jag är näst längst bort till höger.

Kommentera inlägget här :