i found myself in love racing the earth

GÖTT. det finns tjockt med snö ute.... som kommer att vara brunt blask i morgon och mina fötter kommer bli blöta.
satt i skolan idag och räknade allt jag har att göra i veckan. det är mycket och det är kämpigt men jag tänker inte lägga någon större kraft i det hela. det får bli som jag gör.
inget kul har hänt. bara något konstigt. när jag satt på bussen satt chauffören och pratade om något som kunde vara farligt, tror jag. enda anledningen till att jag hörde vad han sade var att jag satt längst fram. micken var alltså inte på och han satt och pratade med sig själv. synd att jag inte hörde, det verkade viktigt.
sen är det såhär. min mobil är lite ute och gör som den vill just nu. den vill inte skicka mina tagna bilder till min dator. jag veeet jag är skitlack och ljudet börjar krångla DESSUTOM.

Kommentera inlägget här :