aooootsch

kom nyss hem och är påväg att somna. vene om jag har ork, motivation eller lust men imorgon är det luciaövning hela dagen. från elva. vet att vi kommer få pizza. GÖTT. jag kommer vara hes för det är jag nu. jag har ont i tänderna?
?
?
?
ne ingen aning. fick det bara. i undertänderna när jag rör vid dem med tungan. pappa står här och säger att han är i en mycket jobbigare situation än mig bara för att han måste bära in sitt piano i sitt arbetsrum men han kan inte få in det genom dörren för det är för stort och blaaaaa. vem vill veta detta egentligen, ingen.

är inte hemma nåt imorn. på kvällen är jag hos sara och äger alla på fifa. till och med filip tyckte det var sjukt hur bra jag faktiskt var på worlds hardest game idag i skolan.

på söndag ska jag plugga, jo seriöst ska verkligen försöka. idag på historian satt jag och dumförklarade mig själv eftersom alla killar i klassen praktiskt taget är hypersmarta och kan hela sveriges historia. det var obehagligt. nu sover jag väl.

Kommentera inlägget här :