17.43

jag tror att jag är en väldigt o-social person när jag är hemma.
jag hatar att prata med mamma och pappa, och min bror.
asså prata. jag kan svara, men jag diskuterar aldrig.
det blir, mm, aa, okej, jag vet inte, kanske. det är vanliga svar.

å, stackars min familj! jag vet ju själv hur jobbigt det är när personer inte svarar ordentligt.
jag svara sååå inte ordentligt man kan.

det är ju lustigt. för annars pratar jag konstant.

jo.
på min skola äter man på en riktig restaurang.
man har tre maträtter man kan välja på.
plus frukt, sallad, efterätt med mera.
och man får KAFFE också. hur glad blir jag liksom!

känn dig avundsjuk.



detta är världens intressantaste bild.
den tog jag när jag stod parkeringsvakt på skänninge marken.
nu undrar man säkert varför jag tog den här bilden.
det sitter en människa där på en stol. och den där dagen så undrade jag varför den här människan satte sig just DÄR och fikade. just DÄR och tittade på alla bilar. jag ville ju bara därifrån.
DÄR av alla ställen.
han/hon kunde ju liksom inte gått någonstans där det kanske stod ett bord, där det kanske var lite fler människor, där det var lite mysigare, jaa var som helst någonstans!
just på den där platsen skulle den där människan sitta.

därför tog jag bilden.
vem vet, den där människan kanske såg något vackert med den där mystiska fika-platsen.

Kommentarer :

#1: victoria

vad går du för linje och vart ? :)

skriven

Kommentera inlägget här :