vad gör jag nu då, trycker jag där?



lyssna! fatta! ärligt!
jag träffar troligtvis josefin ikväll.

två månader sedan. det är sjukt. det är så dåligt! hon är ju en av mina närmaste vänner.



detta är min familj, förutom pappa.

han försvarade sig med: nej, jag vill inte vara med på kort för du bara lägger ut dom och jag är så ful.

nehe men skit i det då.

jag tror han syftade på tandborste-inlägget lite längre ner.
många säger att jag är lik min pappa.



L: vincent! vi räcker ut tungan!

mamma mitt i kortet: nä gör inte det.

hon hann inte hindra oss.



bara för att, jag trodde att jag tog kort.
och för att vincent tycker att han har pipig röst. han vill komma in i målbrottet.

asså, jag har skrivit jättemycket idag. hejdå!

Kommentarer :

#1: julia :)

lydia hur kan du vara så SÖT? helt otroligt

skriven
#2: lyricsofmysoul

Hejhej :)

Jag tänkte berätta om min poesiblogg, där jag lägger ut min egen poesi.

http://lyricsofmysoul.blogg.se

Tack för besöket :)

skriven
#3: ♥ Ida josefin engdahl

Fin blogg du har :) Allt bra med dig? Haft en bra dag? :)

skriven
#4: Anonym

jo jag har det bra :)

tack så mycket ! :)

skriven

Kommentera inlägget här :