imagine!

försök att tänka dig in i den här situationen.

du sitter vid datorn och lyssnar på musik och är lugn.
du är bra på att skriva utan att titta på tangentbordet. (som jag, asså)
så du tittar inte på dina händer när du sitter och skriver ett blogginlägg.
det kryper upp en fluga på din hand.
du bryr dig inte så hemskt mycket om den men du skakar på handen så att den ska flyga iväg.
öh, den flyger inte iväg.
du tittar ner på din hand. där sitter världens största, groteska, långbenta, äckliga, onödiga spindel och skräms.
då fattar du varför den inte flög iväg när du viftade på handen.
DÅ FÅR DU VÄRLDENS PANIK OCH SKRIKER OCH SKAKAR PÅ HANDEN TILLS DEN RAMLAR NER. 
fatta magkänslan. fatta hur rädd du blir.

jag fattar inte att jag inte kände att det inte var en fluga.
spindeln var större än 10 flugor tillsammans.
å! rys lite!

såhär rädd!



såhär rädd!



såhär rädd!



upplev det jag upplevde innan du tycker jag är töntig.
jag rekommenderar hädanefter att titta med jämna mellanrum på tangentbordet.

shit, måste härifrån!

Kommentera inlägget här :