tröttare än dig

jag vet inte varför jag sitter uppe här och verkligen kämpar för att inte slå huvudet i tangentbordet och somna.
jag kan ju, bara gå och lägga mig.

fast jag har allt jobbigt kvar.
tvätta mig, gå på toa, allt det där. borsta tänderna i typ tjugo minuter som jag typ har gjort i tre dagar nu.
när jag skriver typ menar jag oftast inte det jag skriver.

tanken på att jag ska besöka tandläkaren på måndag gör att jag ligger sömnlös på nätterna.
nae då.

hittade två bilder som jag aldrig har laddat upp förr.



salladsbordet i min skola.



en papperskorg i skolan.

däri slängde jag en våtservett en dag.
det ville jag så gärna att ni skulle veta.

nu ska jag sluta leka cool och sluta försöka att vara en tonåring som kan vara uppe hur länge som helst.
nu går jag och lägger mig.

Kommentera inlägget här :