sweet dreams

ska jag säga förlåt för dålig uppdatering elle!

min släkt har varit här och då äter man jämt så mycket.
min släkt har varit här och då spelar man jämt fotboll och då blir man så svettig.
plus att man har ätit så mycket så det är så jobbigt att springa.
min släkt har varit här och då får man jämt så mycket myggbett för att man är ute sent på kvällen och har aldrig byxor på sig.
ao, min släkt har varit här.

sofie var här.
innan hon skulle gå sa båda i mun på varandra "a men vi ses imorn."
sen ba, nä det gör vi ju inte.
krossat hjärta! vi går inte i samma skola längre och det saknar jag.

min hals är nästan återställd.
kan bero på att jag har ätit ett helt paket halstabletter, men man kan ju alltid hoppas.

här är beyonces nya låt för er som vill vara lite uppdaterade.
jag lyssnar ju på east-fm. vet allt!



i morgon ska jag till biblioteket efter skolan, om jag hinner.
jag saknar att sitta och läsa på kvällarna.

Kommentera inlägget här :