min första dag

okej, nu kommer det.

jag har blivit nollad hela dagen.
vi fick gå omkring som fån. det var vatten-pistoler överallt och man blev, blöt.
man blev även smutsig.
vem kom på idén att vi skulle lägga oss ner på marken så fort någon ropade "flyganfall" ?
det skulle vi iaf. vi gick omkring i staden och skit.
inte så farligt om man bortser från vattnet och smutsen.

imorn ska jag se ut som en kille.
jag tänker ha keps och låna en tröja av min kusin. jag tänker inte klippa av håret.
jag tänkte på det också. kul för alla killar som ska vara utklädda till tjejer. kul för dom att sitta på tåget och se ut som en transvestit.

jag kom hem ca fem. det är ovanligt sent mot den tiden jag brukar vara hemma.
jag har träning om en timma.

jag har en endaste bild från den här dagen.
en bild på min ros. alla ettor fick en ros på morgonen.
den såg dock inte ut sådär när jag fick den.


Kommentera inlägget här :