jag vet inte hur länge jag har suttit här utan att ha åstadkommit någonting

jag kanske sa att jag skulle blogga.
jag kan nästan inte fatta mig själv, men jag skrev klart hela min uppsats.
jag har beskrivit mig själv i den. mestadels ganska djupt, faktiskt.
jag kanske publicerar den.
fast, den är aslång.

helt plötsligt känns det konstigt att skriva ett inlägg.
jag är helt inne i mig själv.
vad. jag har varit tvungen att gå in i mig själv och verkligen skriva om hur jag är, som person.
det blir man trött av.

min bror är här och stör.
jag säger att han inte får vara här, när jag skriver blogg. det stör och det blir dåligt.
han gick härifrån på ett villkor.
att inte jag ska stå och titta på när han spelar wow. det stör hans true-skillz säger han.
jag lovar att det bara var något han kom på nu för att reta mig. skulle jag med gjort.

nu, jag ska borsta tänderna i tjugo minuter. det är fem dagar kvar tills jag ska till tandläkaren.

imorn hör jag av mig.

Kommentera inlägget här :