jag måste duscha håret

jag äter vindruvor. det är kärnor i och det förstör allting.
visst är det så. 

idag hade jag min första syslöjds-lektion. 
jag är van vid att få mycket hjälp och följa en instruktion. 
i min nuvarande skola får man inte så mycket hjälp och man får ingen beskrivning. 
det är sjukt. en del är såååå, bra. jag frågade en tjej vart hon hade köpt sin väska och hon ba jag har sytt den. 
jag trodde jag var ganska hyfsad. 
sen sa hon att hon hade sytt kläderna hon hade på sig också. 
.....äm... jag är ganska bra på att sy fina grytlappar. fick jag ur mig. 
det imponerade inte på någon. 

min uppsats är halvt klar. jag fick inte jobba om michael jackson angående mitt historia-arbete. 
han var ingen gammal historia. jag tar nog titanic. 



på min skola räddar man världen om man släcker lampan efter att man har varit på toaletten. 




Kommentarer :

#1: Anonym

va går du för linje?

skriven
#2: Anonym

samhäll estet på björkö i lkpg :)

skriven

Kommentera inlägget här :