hallå !

hatinlägg angående flugor: 

alla dessa flugor. har dom ingen annanstans de kan sitta och vara jobbiga än på just mig? 
alla dessa flugor! måste dom föröka sig hela tiden. det GÅR inte att utrota dom. jag har ju inte någon flugsmällare. varför ska dom vara så snabba, varför ska dom vara så jobbiga och varför finns dom!

så. det var det jag ville ha sagt. 
å, vad skönt att få ut ilskan! 

om tjugo minuter åker jag på match. inte pepp, får jobba på det. 

förresten, skena-ån. det flyter omkring döda fiskar där. 
den ån är aldrig fräsch. idag såg jag en gädda som låg där och flöt helt död. 
någon har förgiftat ån! drick inte vattnet! bada inte! håll andan när du går förbi den. 
detta är en varning. 

jag sover borta sen. i morgon måste jag faktiskt städa mitt rum för det har jag inte gjort än. 

 

Kommentarer :

#1: Emma

Jag hatar också flugor!

skriven
#2: Anonym

eller hur!

skriven

Kommentera inlägget här :