detta fält måste fyllas i

det är lite grejer som inte är så bra.

jag vet inte om man måste vara fin på min skola. jag är rädd för att min mys-byx-period kanske kommer att försvinna.
det vet jag inte om jag klarar av.
jag vet inte ens vart min skola ligger. jag vet inte vart jag ska.
jag vet inte när jag ska gå upp.
jag vet inte hur jag kommer hem.
det tar tio minuter att gå till min skola från stationen. det vet jag med all säkerhet.
det tar tio minuter om man går i jennys takt.
hon, hon går mycket snabbt.
jag, jag går så jäkla långsamt. åh! kämpigt!

det kanske inte gör något att jag inte vet någonting.
det finns säkert massa andra människor som vet alla dom här sakerna åt mig.

förhoppningsvis så skriver jag om hur det har varit när jag kommer hem imorn.
hur det har varit att börja ettan.

godnatt.



det SKA nog gå bra. eller hur bilen?

Kommentera inlägget här :