14.12

jag hade jättefina tänder och jag hade noll hål.
jag har aldrig haft hål. öh, stolt, öh?

jag fattar inte hur man kan vilja vara tandläkare.
ba, nu ska jag stoppa mina fingrar i din mun lite.
oj, där låg visst lite matrester. så himla TREVLIGT!
jag älskar mitt jobb!

fast, det är ju bra att de finns. modiga ärom.



den här väggen går jag förbi varje dag, två gånger.
nu upptäcker jag att den inte alls ser ut som i verkligheten.
den ser jätteplatt ut i verkligheten.

folk bara tittade. varför tar hon kort på en vägg?



har alla skolor såna här?



den här hittade jag nyss.
den gav jag till pappa, för hur länge som helst sen.
m. det blåa ska föreställa himmel. det syns mycket väl var den slutar eller hur?

Y:et är åt fel håll också. precis som på mitt lånekort.
D:et ser ut som ett ägg.
annars är det la inget fel.



såhär ser jag ut idag.

Kommentarer :

#1: Jeny

HAHA exakt dom lapparna har vi med i skolan



feeejnt

skriven

Kommentera inlägget här :