tar samma bild

okej. måste ta paus från mitt intensiva uppsatsskrivande.

jag vet inte. skolan har liksom varit ute ur min medvetenhet dem här dagarna. känns lite overkligt att jag ska dit imorn.
biografen har varit mitt hem och mina dansvänner har varit min familj.
och nu är det slut.... tjuter nog senare ikväll. trodde det skulle bli en stor lättnad att bara släppa allt men det svider mer.

INGET DEPPINLÄGG NU. det har varit en jättebra helg.
i morgon ska massor vara klart i skolan egentligen men, jag strejkar. från att vara duktig i allt ett tag. pallar inte, bajsar it.

när vi förut städat klart och gått hem åt jag tacos med familj och vänner. har inte kommit så mycket längre. jag har gråt i mig som måste ut tror jag.
jag är inte ledsen. bara att jag inser hur bra människor jag har i mitt liv. älskar att vara såhär djup! eller älskar när jag känner mig såhär djup. vis. vuxen.

och ni ska se hur fräsch jag är nu. har duschat för typ första gången den här veckan.

Kommentarer :

#1: jenny

jag älskar oss alltså, vi är så bra tillsammans

skriven
#2: Jouline den hungrige

Vi är bäst!

skriven

Kommentera inlägget här :