Helt okontrollerat inlägg

 
HEJ! någon där fortfarande eller jag vågar inte ens kolla min statistik... 
och det är ju verkligen bara mitt eget fel...
 
det är bara det att jag har varit konstant på jobbet typ. i alla fall förra veckan. och när jag inte var det ville jag bara vara med Anton eller i sängen eller på gymmet och sånt där. 
 
iallafaaall. slemmig i halsen idag. har sår överallt. igår till exempel rev jag upp hela baksidan av armen på en vass kant. det ser ut som ett sånt läskigt sår i filmer som vampyrer vill suga på. 
 
måste börja springa. nu när inte fotbollen är längre har den lilla kondition jag haft försvunnit. jag vill INTE komma tillbaka till säsongen och dö på träningarna men BAAAAAAAAAAAAA jag HATARRRR löpning. SÅ NI VET:):):) 
 
pusshej.

Kommentarer :

#1: thilda

blir glad varje gång du lägger upp något inlägg så kom igen nu :) kram!

skriven

Kommentera inlägget här :