Helt vimsig

 
min hjärna blir en aning retard när jag jobbar sent och vänder omkring på dygnet. i söndags till exempel när jag åkte hem mitt i natten började jag fundera på vad jag skulle göra om jag såg någon ligga medvetslös mitt på vägen. sedan spelade jag upp en hel scen inom mig där jag gjorde hjärt och lungräddning och ringde polisen och ambulansen och skäjt. kom på mig själv sitta gapandes tillslut.
och idag på gymmet tog jag en annans vattenflaska samt tog på mig träningsbyxorna ut och in. 
 
JAHAJA. 
 
känns som jag inte sett min pojkvän på flera veckoooooor. vi sks äta middag han och jag och familjen och moster och nån vän från USA till pappa som också har blivit min vän ikväll. på golden thai såklart. hela personalen där vet vem jag är. är sugen på en fet köttbit. 

Kommentera inlägget här :