Onsdag

 
visst att jag behövde ändra min dygnsrytm och det rivstartade jag igår genom att kliva upp innan fem. 
 
packade eftersom man är idiot och inte gör det dagen innan, tog på mig det bekvämaste och satte mig i en bil. nästkommande två timmar ganska oklara då man sov knögligt och oskönt på motorvägen. sen började det att ljusna och efter frukost på Mc började man kanske bli en människa. 
 
jag och kusin Jouline plus tre andra tjejer fick äran att vara med i den här "kursen" för företaget Studio Hairart. inte alls ansträngande sitta på en stol få håret fint bli sminkad samt bjuden på¨pizza. för att tillslut bli fotograferad och om man har tur hamnar den bästa bilden i en bok. 
 
lyx i vardagen sånt som vi alla behöver. 
 
kanske var det okej att jag glömde kameran eftersom min hjärna inte fanns så tidigt på morgonen. kusin Jouline tänkte dock ett steg längre och det kan hända att jag snor lite därifrån. 

Kommentera inlägget här :