Jag veeeeet

igår trillade ett sms från Emma D in i mobilen. "skriv blogg unge! vad händer i ditt liv? /kusinerna full" 
 
det skulle stå kusinerna gull. 
 
asså ni kanske tror att jag inte vill blogga men det är inte sant. när jag sitter och tittar på andras mysiga höstbilder är allt jag vill att också ha såna i min blogg. 
 
jag är en lat person som ber om en ny chans
(a) 
 
blir en bra dag idag. har inte nämnt så mycket om mitt fotbollslag i sommar/höst men Skänninges damlag har i vilket fall varit ovanligt grymma senaste säsongen. typ vunnit över alla. typ vunnit serien eller stadig tvåa. kommer gå upp minst en division. erkänn KUUUUUUL. 
 
och idag har vi sista matchen:( som vi ska vinna! sen ska vi äta en måltid tillsammans! 
 

Kommentarer :

#1: Anonym

Varför skriver du alltid Emma D och inte bara Emma?! Haha

skriven

Kommentera inlägget här :