Dog av lycka

 
hade en vanlig lugn tisdag at worK. Jossan hade med sig kanelbullar större än vår fetaste hamburgare och inte en enda otrevlig kund fick man. slutade i tid och fick komma hem till ett hus som luktade juuuuuuuuuuuuuuuuuuul<333333 asså det var så cpgott med allt vi åt efter att ha småkäkat gamla pommes hela dagen. 
 
såg som sagt Pelle svanslös och jag fattar inte hur jag fortfarande kan typ hela seriens manus? hur många gånger kan man ha sett på en grej. kraftig julkänsla igår i alla fall och ännu starkare blev den när jag skulle åka hem och det snöade snöade snöade. blev dock obehagligt när jag kom ut på landsvägen och fick köra i 30 för jag... såg INGENTING! satt med två fastklistrade händer på ratten och tittade så brett långt fram som möjligt efter älgar och skit. klarade mig tror jag men jäflar vilken storm. när jag vaknade i morse undrade jag om det vita låg kvar och eftersom jag inte orkade stiga upp och se efter direkt gick jag bara in på Facebook och japp där fanns 20 statusar i rad om snö. 
 
idag är jag ledig. gillar att jag kan skriva så och tycka om det. för några veckor sedan var det mer "jaha idag är jag ledig... igen" 
man kan ju inte vistas utomhus så man kanske skulle plugga lite i bajspärmen... 

Kommentera inlägget här :