Living the dream

writing services  ([email protected]) om 20.38: It's very expensive to buy fashionable clothing. It's very expensive.

vad är det för en randomperson som skriver läskiga kommentarer i många inlägg... :S

oj vad frånvarande jag är. klockan är halv ett och jag äter frukost i min ensamhet. det var längesen jag sov såhär länge.

igår gick skolan snabbt och därför bestämde tjejerna äta glass på Kvarnen.



nån timma senare spikade jag och Synsampeter månadslinser till mig. från och med onsdag ser jag bra forever.

sen åkte jag till Linköping med A. jag skulle hitta en balväska och han skor men det var ju verkligen helt omöjligt. som han sa "skorna måste hitta mig" och så vill jag med det får inte va ETT FEL på MIN balväska! hela min klänning är redan fel. 
det kom fram en kvinna också som typ sa hej jag är från Brasilien jobbar i nåt företag som tar kort på hur folk klär sig får jag ta ett på er? vi ba ahaaa mm knäpp en bild rå och så blev jag känd.

stannade i Mjölby hela kvällen sen mys och klockan typ 23 ringde Adam och ba asså det är KAOS i Motala på Harrys kom och hämta? 

var la jobbigt men är la snällast. fick höra världens historia där i bilen på hemvägen, och det sista Adam sa innan han stängde dörren och gick in till sitt hus var "du förtjänar det bästa Lydia, för du är en bra tjej" 

är bara tvungen att skriva det  här för det var så fint. 

Kommentera inlägget här :