Onsdagen




älskar den här bilden på alla vis. kolla på Kreese (längst till vänster) det ser typ ut som han ska plocka mig med grillspettet och Linn blir jätterädd för det medan Matilda är asnöjd med livet och Linnea står och posar mycket snyggt och Clara är mysig som vanligt.








det här var igår och innan resten av herrskapet anlände. kameran råkade hamna i väskan efter maten.

alla var helt slut och förfesten blev därmed typ... extremt seg. tänkte inte hänga med ut ens dum i huvudet som jag kan va. men sen gjorde jag det.

RiktigT RoligT! dansade så det kom svett och en gång åkte min klänning ner inför alla Östergötlands dansande pausande ungdomar vilket blev galet för hade ingen bh.

hemma när solen var på himlen igen sov i två timmar till skolan lämna dator skåpnyckel resterande böcker.
hade fett onödig lektion 13.40 också? haha vadå lektion på studentveckan. patetiskt. sen åkte jag hem och SOV.

nu är klockan över fem och jag ska snart iväg ännu en kväll dock ska vi chilla och äta Restaurang och asså OOOOOOJ ser så massor frammemot det. har bara stoppat i mig korv kebab pizza mackor senaste veckan på sjukt oregelbundna tider. ofta frammemot är ett ord.

Kommentera inlägget här :