NEJ JAG MÅSTE SKÄRPA MIG NU

kände massor lust igårkväll innan jag somnade för att blogga. använda min kamera. visa mitt liv.
jag skaaaaaaaaaaaAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaa.

i morgon är det två veckor sedan jag tog studenten, och det känns som om alla har glömt mig redan.
såg Filip på stan han hälsade inte ens. fast han såg ju inte mig i och för sig.

ska jobba idag i nio timmar. satt för två dagar sedan och döklagade över att jag inte hade några pass. nu känns det bara förjävligt.
har ingen bensin heller så måste cykla?

igår spelade jag match också vilket då blev min första träning på lite mer än två veckor.
mina lår idag </3 gjorde mål dock.

okej har mest jobbångest för solen lyser så starkt och vill bara dra till Varamon och gräva ner fötterna i sanden. gör det för mejjjjj? puss 


Kommentera inlägget här :