Idag är det tisdag

senaste jag gjort är hängt med Sabina och Julia och med dem ätit friterad mat samt sett den pinsammaste rysaren i allas liv. när jag lämnade in den på hemmakväll idag hade jag lust att kasta den på ägarens huvud och tala om för honom att man kan inte låta kunder hyra såna filmer utan att få en tydlig varning innan.
det skulle ju vara som att ge en kund en icke glutenfri hamburgare fast hon egentligen är jätteallergisk mot mjöl.
 
aha. sen har jag köpt ännu mer mat och godis varit med Anton och drömt att en björn jagat mig med en yxa. ledig har jag också varit. fantastiskt att känna hamburgerlukten sippra ut från håret. för en stund.
 
är även kroniskt trött och har huvudvärk väääääääldigt ofta. saknar spela fotboll och ännu värre blir det när man kollar match på tvn varje dag. stör ihjäl mig på alla SHM-inlägg på facebook WAROGNWORÅIGJQVAÅEOPVFKEMAÅPOKJGVMAPEÅORGKV????????
 
nyss var jag ute och promenerade lite med. har inget att göra nu så funderar på att gå ut en gång till.
aa faktiskt helt sjukt vad rastlös man blir när man inte jobbar eller går i skolan. och speciellt eftersom himlen bara ger oss regn. nu ska jag nog gå och handla #kännermigextremtgammal.
när man liksom går och tittar i skåpen och ser att massa saknas och tänker men gud här måste handlas! och sedan gör det. då känner jag mig för vuxen.  
 

Kommentera inlägget här :