Idag är då andra dagen sedan jag tog studenten

och jag börjar jobba i morgon. det känns bra! de flesta skulle kanske velat ha en veckas ledighet eller två innan men inte jag. mina känslor behöver sysselsättas.
och min plånbok behöver tankas.
och det ska ändå regna.

hoppas verkligen att att att jag trivs och att jag lär mig fort.

ligger i sängen med datorn jag fick av pappa i studentpresent. så himla smart hade inte ens tänkt på att önska mig en dator @whatifjaghadeköptutminruttnarepigasegasöndrigaskoldatorspyravtanken

annars - att jag inte går i skolan längre är inte inpräntat i hjärnan ännu. ASSÅ DET ÄR SÅ SJUUHUUUUUUUUUKT ???????:S:S:S:S:S:S:S:S:S:S jag åldras! jag måste snart försörja mig själv. köpa egna fotbollsskor. 
flytta till en annan stad? 

undrar om jag kommer göra det. har ju alltid sagt att jag lär ju inte stanna i Skänninge i alla fall.
i så fall, ska jag ha den största sängen och en hund. jag ska köpa fina bestick och glas inte billig skit från Ikea. helst vill jag gå dirrmode på att köpa hus istället för lägenhet också eftersom tillgång till trädgård betyder mycket för mig.

sen är det bara att skaffa barn. 
RÖS NU :O 

nää det är lååååååångt kvar tills jag är 26.

det här året vill jag tjäna pengar och resa.

Kommentera inlägget här :