Hej fina ni

inte gråtit färdigt än över att jag missat solen idag. jag vet inte. fick en väldigt konstig känsla inom mig på min rast. typ det var så himla varmt och fettigt, att det kändes som att alla matpartiklar trängde sig in i hela min kropp. som att jag BLEV en hamburgare.
 
naeråå men aaaaatt idag har det inte varit min dag helt enkelt. bara två dagar jobba åtta timmar kvar nu innan jag är ledig. en dag. sen kör jag igen.
 
sen har vi den andra sidan av mitt liv. få jättekärleksfulla sms från sin pojkvän. veta att man har vänner men kan åka till fastän man kanske inte kan det för att man jobbar "suck". personalen på Max!!! många är så bra. ha saker att se fram emot. just nu: fotbollscup och Liseberg. ha en mycket konstig dygnsrytm gillar att vara vaken på nätterna. frisk eftersom jag inte utsätter min hud för UV-strålar^^ inte jättemycket mensvärk.
aoooo.
 
nu ska jag väl... duscha. inte bra är det inte. förr duschade jag håret typ aldrig. nu måste jag det every day annars ser det ut som pommesstrimlor. det ordet finns nog inte.
 
 

Kommentarer :

#1: Jessica

ingen fara! Varsågod finis & tack själv :D

skriven

Kommentera inlägget här :