Nostalgi

loggade nyss in på Bilddagboken då jag fortfarande har kvar kontot och vi pratade om det i skolan så blev sugeN. hittade denna text:

my name is Lydia. Gaylord Lydia.

det var alså ja sista skoldagen för den här veckan idag. och jag hatar att ta skolfoto -  meningslöst. man ser ju typ jämt jao alltid precis lika ful och omedveten ut varenda år. men eftersom jag tha gangster och mina tjejer som inte är lika bra men iallafall ao har respekten och smartheten på trojenborgskolan i skänninge så visade vi genom att ta ett uppriktigt kort våra riktiga personligheter eller inte.  jajaaaaa jag tycker i varje fall om er. peace man.

natt drömde jag om jens. vi var kompisar , inget konstigt alls.          då ..

skolan var förövrigt tråkig , franskaprov , kallt och... blöt - mycket vatten på mina kläder.

jag hatar madde.

fantastiskt... och sista meningen ba wtf?!?!? jag hatar madde. gjorde jag inte alls.


sov gott hörni!

/Gaylord Lydia

det här kortet på Jakob fanns med:

 

 

jag har Lunarstorm fortfarande också.

 

ska man...

Kommentera inlägget här :