Går och gråter

att jag måste läsa ut Stolthet och fördom innan nästa vecka gör mig verkligen deprimerad. 
det enda de gör är ju att gå på bal och äta middag och gå på promenader! 

idag var jag på bal här och i morgon ska jag på bal där och dagen efter i morgon samt hela livet ska jag gå på bal på de dära ställena. ty ack jag som ville gå min snirkliga promenad runt den lilla skogen!
och shit vad många klänningar jag kommer bli tvungen att beskaffa mig.  
bajsbok. 

"om jag läser hela dagen belönar jag mig med att titta på Mästerkocken och Biggest loser ikväll" tänkte jag för mig själv när jag kom hem förut. 

började läsa: 19.24 

alltså tre minuter sen varför är jag så sämst. 

 

Kommentarer :

#1: ida

Har du tagit det där kortet själv? ha-ha! Denna gång låter jag mig då inte luras.. :)

skriven
#2: Lyddan

hahahahahaahahahahahahahahah



ojojoj kul

skriven

Kommentera inlägget här :