Skit

har dilemma. tänker skriva det eftersom thats what im doing i Denna Meningslösa Blogg.

kanske inte nämnt att jag har köpt balklänning?
jag gillar den inte!

men iddi varför köpte du den då tänker ni men jag beställde den från USA - den var asvacker på hemsidan och anser att det är för krångligt att reklamera den för en lat flicka som jag. därför ska jag ha den ändå.

det är bara lite tröttsamt att hela tiden höra alla ba ÅÅÅÅ JA ÄLSKAR MIN KLÄNNING. jag gör inte.

aja. vad är en bal på slottet...

har badat nu fy vad tråkigt det var.

smör borde finnas på tub. tänk att inte behöva ta fram paket och kniv. slippa kämpa sig igenom bredandet och slippa tänka hoppas inte mackan går sönder!!! eftersom Bregott alltid är så hårt.




Kommentarer :

#1: Anonym

Lydia, jag säger såhär; det kommer vara en speciell dag när du ska känna dig extra fin. Känns inte klänningen bra, kommer det inte kännas bra. Just saying!

skriven
#2: Lydia

jaaa veeet

skriven

Kommentera inlägget här :